Overslaan en naar de inhoud gaan

Storm Digital wint pitch digital marketing Zilveren Kruis

Het digital bureau gaat een breed spectrum aan digitale diensten uitvoeren voor de zorgverzekeraar
Zilveren Kruis
© 123rf
Zilveren Kruis
© 123rf

Zilveren Kruis kiest voor Storm Digital als partner voor zijn integrale digital marketing activiteiten. Het digital bureau gaat een breed spectrum aan diensten uitvoeren voor de zorgverzekeraar, waaronder digital media strategie, planning, campagnemanagement en activatie. Storm Digital is onderdeel van Accenture Interactive.

related partner content for mobile comes here

Het Zilveren Kruis werkte voorheen samen met verschillende bureaus voor de verschillende online kanalen. Vanuit de wens om te gaan werken vanuit een geïntegreerde strategie en aanpak is door Zilveren Kruis in het tweede kwartaal van dit jaar een pitch uitgeschreven. Storm Digital wist van alle inzenders de meeste indruk te maken. 

Harmen van den Heuvel, Lead Digital Marketing bij Zilveren Kruis, vertelt: ‘Wij helpen onze klanten hun weg te vinden in de zorgwereld. Storm Digital gaat ons helpen met die always on strategie voor alle digitale kanalen.’

Viktor van der Wijk, MD bij Storm Digital is erg verheugd:. ‘Zilveren Kruis is marktleider in zorgverzekeringen en heeft al jaren een hoge naamsbekendheid. We zijn er trots op dat wij een bijdrage mogen leveren aan het verder uitbouwen van de online zichtbaarheid van dit mooie merk.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in