Overslaan en naar de inhoud gaan

Pr-bureau HvdM trekt na 25 jaar stekker uit samenwerking met Samsung

Bureau wil zich vrijspelen voor andersoortige opdrachten.
Beat It-campagne waarmee Samsung en HvdM, samen met Cheil, een European Excellence Award wonnen
Beat It-campagne waarmee Samsung en HvdM, samen met Cheil, een European Excellence Award wonnen
Beat It-campagne waarmee Samsung en HvdM, samen met Cheil, een European Excellence Award wonnen
Beat It-campagne waarmee Samsung en HvdM, samen met Cheil, een European Excellence Award wonnen

Een opmerkelijk besluit van pr-bureau HvdM. Het maakt zelf een eind aan de samenwerking met Samsung, een account dat het maar liefst 25 jaar in portefeuille had. Na dit jaar is het afgelopen. Daniëlle Tamis, directeur HvdM, licht toe.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Hans Voorn

Wat een eenzijdig artikel. Waarom horen we de kant van Samsung niet? Is dit een advertorial?

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in