Hoe PR-bureaus zich staande houden in crisistijd, een rondgang
De overlevingsstrategieën van MissPublicity, Glasnost, Lewis, Van Hulzen Communicatie en Lievens.
![directeuren pr-bureaus](https://static.adformatie.nl/cropped/c1d99fd1-1b83-5c80-ac6a-b09195d1341d/article/f3/56/f356c6df-d094-4c6c-8c76-2b20498831d1/opening_image/opening_image_pro_hero/prbureausdef.jpg)
![directeuren pr-bureaus](https://static.adformatie.nl/cropped/c1d99fd1-1b83-5c80-ac6a-b09195d1341d/article/f3/56/f356c6df-d094-4c6c-8c76-2b20498831d1/opening_image/opening_image_pro_hero/prbureausdef.jpg)
Adformatie plaatste vorige week een overzicht van de aanvragen NOW 1.0. Veel PR-bureaus vroegen steun aan. Inmiddels is het coronavirus goeddeels beteugeld en is de economie uit zijn verlamming gekomen. Tijd om de stemming in de markt te peilen. ‘Het herstel is ingezet’, zegt Cora Zaaijer, die vlak voor ‘corona’ aantrad als voorzitter van de vereniging van PR-bureaus VPRA. ‘Maar laten we niet te vroeg juichen. Er zijn bureaus die het erg zwaar hebben en de contributie niet meer kunnen opbrengen. Dat is zorgelijk, die zitten zwaar in de problemen.’ Een rondje lang de pr-bureaus.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid