Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe PR-bureaus zich staande houden in crisistijd, een rondgang

De overlevingsstrategieën van MissPublicity, Glasnost, Lewis, Van Hulzen Communicatie en Lievens.
directeuren pr-bureaus
directeuren pr-bureaus

Adformatie plaatste vorige week een overzicht van de aanvragen NOW 1.0. Veel PR-bureaus vroegen steun aan. Inmiddels is het coronavirus goeddeels beteugeld en is de economie uit zijn verlamming gekomen. Tijd om de stemming in de markt te peilen. ‘Het herstel is ingezet’, zegt Cora Zaaijer, die vlak voor ‘corona’ aantrad als voorzitter van de vereniging van PR-bureaus VPRA. ‘Maar laten we niet te vroeg juichen. Er zijn bureaus die het erg zwaar hebben en de contributie niet meer kunnen opbrengen. Dat is zorgelijk, die zitten zwaar in de problemen.’ Een rondje lang de pr-bureaus.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in