Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Een reputatie is belangrijk, vertrouwen nog veel meer’

Interview met Arent Jan Hesselink, de general manager van Edelman Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Arent Jan Hesselink, Edelman Nederland
© Edelman NL
Miniatuurvoorbeeld
Arent Jan Hesselink, Edelman Nederland
© Edelman NL

Drie jaar geleden maakte Edelman de omslag van klassiek pr-bureau naar een communicatie-marketingadviesbureau. Arent Jan Hesselink (43) kwam juist in die periode aan het roer als general manager. Hoe is de transformatie verlopen? Heeft Edelman voet aan grond gekregen in marketing? Een vraaggesprek over veranderen en vertrouwen.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in