Overslaan en naar de inhoud gaan

Dijksman Communicatie aan de slag voor horlogemerk Omega

Gaat pr, influencer marketing, events en sponsoring verzorgen voor Zwitserse horlogemaker.
Omega is een van de partners van de Olympische Spelen in Tokio. Hier een still uit een video.
Omega is een van de partners van de Olympische Spelen in Tokio. Hier een still uit een video.
Omega is een van de partners van de Olympische Spelen in Tokio. Hier een still uit een video.
Omega is een van de partners van de Olympische Spelen in Tokio. Hier een still uit een video.

Pr- en communicatiebureau Dijksman Communicatie gaat aan de slag voor horlogemerk Omega. Het ondersteunt de Zwitserse horlogemaker, onderdeel van Swatch Group, op het gebied van pr, influencer marketing, events en sponsoring.

related partner content for mobile comes here

Karin Dijksman noemt het 'een droom' om voor Omega te werken: 'Ik ben van kinds af aan met het merk opgegroeid, mijn vader droeg een Omega Seamaster Albatros, het horloge dat gelanceerd werd tijdens de Olympische Spelen in Montreal in 1976.' 

Dijksman Communicatie werkt voor diverse internationale A-merken, zoals: Lacoste, Havaianas, Kappa en Ellesse.
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in