Overslaan en naar de inhoud gaan

Creatief team Kempenaar en Pleijsant naar MediaMonks Amsterdam

‘Wij zijn niet one trick pony-creatieven, maar zoeken naar een oplossing die opvalt, met data onderbouwd is en ook nog origineel is.'
Creatief team Kempenaar en Pleijsant naar MediaMonks Amsterdam
Creatief team Kempenaar en Pleijsant naar MediaMonks Amsterdam
Creatief team Kempenaar en Pleijsant naar MediaMonks Amsterdam
Creatief team Kempenaar en Pleijsant naar MediaMonks Amsterdam

Gavin Kempenaar en Radha Pleijsant zijn bij MediaMonks in Amsterdam gestart als senior creatives. De aanstelling volgt op de groei van MediaMonks in Nederland en daarbuiten. De twee creatieven hebben een diverse achtergrond in data en creativiteit. Voordat ze bij de ‘Monks’ aan de slag zijn gegaan werkten ze  onder andere voor data driven agency DotControl, Cheil Amsterdam en TBWA\Neboko, waar ze, onafhankelijk van elkaar, werkten voor merken zoals Albert Heijn, Wehkamp en Schweppes. Bij MediaMonks willen de data gedreven creatieven de perceptie van de klant verbeteren als het gaat om de data van hun consumenten. ‘Data zorgt voor meer inzicht zodat creativiteit kan floreren.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in