Overslaan en naar de inhoud gaan

Camiel Overgaauw verruilt Het PR Bureau voor ROC Amsterdam: 'Ik heb ook een risico genomen'

Hij was mede-eigenaar en partner van het bureau en gaf dat op. 'Dit past gewoon goed in de fase waarin ik nu zit.'
Camiel Overgaauw bij zijn afscheid van Het PR Bureau. Linksachter hem Jacqueline Bosselaar
Camiel Overgaauw bij zijn afscheid van Het PR Bureau. Linksachter hem Jacqueline Bosselaar
Camiel Overgaauw bij zijn afscheid van Het PR Bureau. Linksachter hem Jacqueline Bosselaar
Camiel Overgaauw bij zijn afscheid van Het PR Bureau. Linksachter hem Jacqueline Bosselaar

Camiel Overgaauw zet een opmerkelijke stap in zijn loopbaan. Hij heeft Het PR Bureau, waarvan hij managing-partner en mede-eigenaar was, ingeruild voor de functie van hoofd communicatie bij het ROC van Amsterdam, domein Zorg, Gezondheid & Welzijn.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in