Overslaan en naar de inhoud gaan

Bureaugroep Creative Family lanceert eigen PR-bureau April

Het komt onder leiding te staan van Anoek Hagenaars.
Stefan van Hulten (eigenaar Creative Family) en Anoek Hagenaars
Stefan van Hulten (eigenaar Creative Family) en Anoek Hagenaars
Stefan van Hulten (eigenaar Creative Family) en Anoek Hagenaars
Stefan van Hulten (eigenaar Creative Family) en Anoek Hagenaars

Het bureau is gevestigd in Tilburg en wordt geleid door Anoek Hagenaars. Zij doet dit vooralsnog alleen, maar het is de bedoeling dat zij April PR uitbouwt tot een volwaardig bureau dat klanten fullserviceondersteuning biedt.

De Creative Family is ontstaan uit de moederschoot van creatief bureau Scheepens, dat de afgelopen jaren meerdere bedrijven en labels om zich heen heeft verzameld, waaronder Campagne in Rotterdam en De Creatieve Afdeling in Boxtel.

Volgens Anoek Hagenaars zal April PR op termijn niet alleen voor campagnes en accounts van de bureaus van Creative Family worden ingezet, maar ook een eigen klantenkring opbouwen. ‘Ik heb een achtergrond in design en architectuur en zou bijvoorbeeld ook graag merken uit die hoek aan ons binden.’

De Creative Family is in eerste instantie de markt opgegaan om te zoeken naar een geschikt PR-bureau voor haar netwerk, maar vond geen geschikte kandidaat. Daarop is besloten een eigen bureau vanaf de grond op te bouwen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in