Overslaan en naar de inhoud gaan

Art director Taco Zuidema naar DDB Unlimited

'Ik denk dat ik DDB kan helpen te versnellen met datagedreven creativiteit.'
Taco Zuidema naar DDB Unlimited
Taco Zuidema naar DDB Unlimited
Taco Zuidema naar DDB Unlimited
Taco Zuidema naar DDB Unlimited

Taco Zuidema sluit zich aan bij DDB Unlimited. Zuidema was hiervoor werkzaam als onafhankelijk, creative art director bij verschillende bureaus waaronder Dawn, Cheil en Ogilvy. Hier was hij medeverantwoordelijk voor bekroonde campagnes voor onder andere Philips, Samsung en Volkswagen. Zuidema noemt zichzelf een conceptueel denker en een generalist.

related partner content for mobile comes here

'Verbreden creatieve performance'

Friso Ludenhoff, creative director bij DDB Unlimited zegt over Zuidema’s aantreden: ‘We zijn druk bezig met het verder verbreden van onze creatieve performance. Zuidema, met zijn energie, ambitie en ervaring op digitaal vlak, is voor ons een belangrijke aanwinst.’

Zuidema voegt hier aan toe: ‘Ik vind dat DDB Unlimited met datagedreven topcreativiteit een hele interessante koers vaart en denk dat ik kan helpen hierin te versnellen.’

Lees ook: KLM wil consumenten gerust stellen en inspireren weer te vliegen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in