Overslaan en naar de inhoud gaan

Markteffect is bureau van het jaar bij MOAwards 2020

Dennis Hoogervorst (DPG Media) ging ervandoor met de prijs voor Insights Professional aan bedrijfszijde.
Bureau van het Jaar 2020
Bureau van het Jaar 2020
Bureau van het Jaar 2020
Bureau van het Jaar 2020

Markteffect is bij de uitreiking van de MOAwards 2020 in De Hallen in Amsterdam uitgeroepen tot Marketing Research & Analytics Bureau van het jaar. Het bureau liet de andere twee genomineerde bureaus, Ipsos en Neurensics, achter zich. De combinatie van elan, ondernemerszin, enthousiasme voor het vak, een eigen cultuur en vakmanschap gaf volgens de jury de doorslag bij de keuze voor het Eindhovense bureau.

related partner content for mobile comes here

(De complete uitreiking is op onderstaande video terug te kijken.)

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

MOAwards 2020

Overige winnaars

De prijs voor Insights Professional aan bedrijfszijde is aan Dennis Hoogervorst van DPG Media toegekend voor het feit dat hij zich als 'bevlogen, authentieke insights-professional al jarenlang meer dan staande houdt binnen de dynamische marketingomgeving van Sanoma’ (nu DPG Media).

Ook aan bureauzijde is de titel voor Insights Professional uitgereikt. Winnaar is Hette Spoelstra van Ipsos.

Digital & Webanalist van 2020 is Erik Driessen van de Belastingdienst, die ten tijde van de jurering nog voor Greenhouse werkte.

In de categorie Young Talent van het jaar gaat Maron van der Krieken met de titel aan de haal.

Insights Scientist van het jaar 2020 is Stefan Stremersch, verbonden aan Erasmus Universiteit Rotterdam.

Stream

Bij de 13e uitreiking van de jaarlijkse prijzen van de MOA, het Expertise Center voor Marketing Insights, was door de coronamaatregelen beperkt publiek aanwezig. Het evenement was ook te volgen via een livestream.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Robert Essenstam

Terechte winnaar! We hebben in Nederland heel veel goede en bevlogen marktonderzoekers. En deze MOA-prijs gaat traditioneel naar een partij die ertoe doet. Dat geldt zeker voor Markteffect. Ik heb de afgelopen 25 jaar met verschillende goede marktonderzoekers samengewerkt. Motivaction. Mare. Ipsos. Sylwia Kleyne. En mijn bescheiden mening is dat Markteffect bij de top van Nederland hoort. Schroom niet om met deze club in het warm Zuiden te bellen. Ze zijn uiteraard zeer deskundig en professioneel, maar toegankelijk, innovatief en ondernemend bovendien.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in