Zandbeek en G+J hebben goud binnengehaald bij de belangrijke Content Marketing Awards in de Verenigde Staten.
Interviewserie
G+J Custom Content sleepte twee awards in de wacht. In de categorie ‘Beste serie artikelen’ won het met de interviewserie Dutch Icons voor de Holland Herald van KLM.
In de categorie Best New Digital Publication won het samen met DutchGiraffe de award voor #nsfavourites, waarop de treinreiziger de beste tips en leukste adressen in vier favoriete Nederlandse steden kan vinden.
Fashion Battle Blog
Contentmarketingbureau Zandbeek ontving een award in de categorie ‘Best Multi-Author Blog’ met de Fashion Blog Battle voor opdrachtgever Cushman & Wakefield.
Voor de Fashion Blog Battle zette Zandbeek winkelcentrum Entre Deux in modestad Maastricht opnieuw op de kaart. Tijdens de battle gingen 50 fashionbloggers de strijd aan voor de titel ‘Entre Deux Fashion Blogger’.
Via deze social influencercampagne wist het winkelcentrum het hart van de moeilijk bereikbare jongerendoelgroep te raken. Dat vertaalde zich in meer bezoekers, meer engagement en een boost voor alle sociale kanalen.
1300 cases
Zandbeek won met de Fashion Blog Battle-case al vier andere prijzen: een Digital Communications Award, een European Excellence Award, een zilveren Grand Prix Content Marketing award en een Grand Prix deelbekroning voor ‘Beste user generated content’.
De prestigieuze Content Marketing Awards worden georganiseerd door het Content Marketing Institute en waarderen en bekronen jaarlijks de beste contentmarketingprogramma’s, bureaus en marketeers uit het vakgebied. Er zijn dit jaar ruim 1300 cases ingezonden voor de Content Marketing Awards.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!