Ongelimiteerde gratis bezorging, een kosteloze retour ophaalservice, priority klantenservice en vroege toegang tot ‘hot releases’ in de Zalando-shop, dat zijn de voordelen die Zalando vanaf nu biedt aan Nederlandse klanten met een Plus-lidmaatschap. Zalando Plus kan 30 dagen gratis worden uitgeprobeerd, daarna betalen klanten 9,95 euro per jaar voor het lidmaatschap.
Hot releases? Dat zijn gelimiteerde collecties waartoe Plus-leden ‘exclusief toegang’ toe krijgen. Zalando heeft het zelfs over ‘unieke designerstukken’. Zalando: ‘Bovendien krijgen Plus-leden als eerste bericht wanneer items van hun verlanglijstje weer verkrijgbaar zijn of afgeprijsd.’ Ook belooft het platform dat leden op een snellere en meer gepersonaliseerde ervaring mogen rekenen wanneer ze contact opnemen met customer service.
Daarnaast is de lancering van Zalando Plus Early Access wat Zalando betreft ook de perfecte gelegenheid voor partnermerken om de meest loyale klanten van Zalando aan te spreken, ‘omdat ze zich zo specifiek kunnen richten op een zeer modebewuste klantengroep’.
Zwang
Premium-abonnementen lijken steeds meer in zwang te raken. Grote platforms als Amazon (Prime) en Bol.com (Select) hadden al langer een 'plus-abonnement'. Recent maakte ook Albert Heijn met ‘Mijn Albert Heijn Premium’ te komen, waarbij klanten onder meer 10 procent korting op alle biologische producten krijgen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!