'Waarom moet elke marketeer opeens in Second Life?'

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Over een week is het zo ver: .

Hét evenement van Tijdschrift voor Marketing, Adformatie, Adforesult en Communicatie in Amsterdam.

In de Tijdschrift voor Marketing-sessies draait het ook om creatieve zuurstof. De parallelsessie met Ronnie Overgoor (Pitchtalk Live), Jeroen de Bakker en Sicco Beerda zal drukbezocht zijn. Deze sessie telt de meeste inschrijvers, maar heeft dan ook de titel De Meest Inspirerende Interactieve Oplossingen Van Dit Moment .

Beerda en De Bakker presenteren in een uur de interactieve voorhoede van dit moment. In deze sessie komen voorbeelden aan bod rond de volgende thema's: user generated content, virals, nieuwe tv en social networks. De heren zullen ook cases laten zien die door hen als flops worden gezien.

Sicco Beerda: 'Adverteerders willen nu opeens allemaal op . Maar waarom dan? Wanneer moet je dat wel doen en wanneer niet?'

In de tweede marketingsessie zou Douwe Rademaker van Research International uit Tokio komen, maar hij is helaas verhinderd. Hij stuurt echter een goede plaatsvervanger: Charles O'Drobinak, ook een directeur van Reserach International Tokio, en een Amerikaan die al jaren in Japan woont.

Hij zal spreken over consumententrends uit het Oosten en hoe marketeers daar op kunnen reageren. Hoe overleef je als marketeer de hyperconcurrentie?

Onze nieuwe poll gaat over SecondLife. Iedereen praat er maar over, maar heeft het zin om daar te zijn? Veel Nederlanders komen er nog niet. Is het dan niet meer dan (duur) leergeld?
Stem!

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie