Volkswagen grijpt terug naar een klassieker: SNAKE!

Dick Buschman van Achtung! mailde me dat Volkswagen een nieuwe interactieve campagne lanceert, Volkswagen Snake.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De campagne is gebaseerd op het populaire spelletje Snake, dat voor deze gelegenheid door Volkswagen in een nieuw jasje is gestoken.

Dick tikt: 'De interactieve campagne is een vervolg op de landelijke Volkswagen. Nu verrassend betaalbaar-campagne die eerder dit jaar massamediaal van start ging, en moet de nieuwe vanaf-prijzen van een aantal belangrijke modellen verder onder de aandacht brengen.'

Mervyn ten Dam, creative director bij Achtung!, die de campagne ontwikkelde: 'Een nieuwe vanaf-prijs komt pas tot leven, wanneer je het verschil ten opzichte van de oude prijs ontdekt. Met het laagdrempelige spelprincipe van Snake doe je dat spelenderwijs: je speelt de prijs omlaag, hoe lager de prijs, hoe meer volk achter je wagen.'

De campagne wordt online gevoerd met een en een online advertising-offensief (banners, email).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie