'Voetbalzender' NGSN nieuwe klant Joe Public Take-Away Advertising

Het bureau gaat de introductiecampagne voor de Amerikaanse markt maken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

NGSN.com (Next Generation Sports Network) is aanbieder van live en on demand voetbalcompetities en grotendeels in handen van Nederlandse investeerders. Het netwerk zendt momenteel 1113 voetbalcompetities uit waaronder de Mexicaanse, Nederlandse, Portugese  en Russische hoogste divisies.

NGSN richt zich in eerste instantie op de enorme hoeveelheid Spaanstalige voetballiefhebbers in Amerika die moeilijk of tegen zeer hoge kosten voetbal kunnen kijken. Zij kunnen via de website en apps van NGSN.com hun landgenoten favoriete teams in de diverse buitenlandse competities live blijven volgen.

In het eerste werk van Joe Public speelt Andres Guardado een rol, de bij PSV spelende aanvoerder van het Mexicaanse elftal met wie NGSN een samenwerking is aangegaan.

Harm van Berkum (NGSN): &;Het zijn spannende tijden voor ons na de geslaagde trial periode in Amerika. Het is dan ook lekker om snel te kunnen schakelen met een voetbalminded bureau hier in Amsterdam. Joe Public is met enorm spannend creatief werk gekomen dat we nu aan het produceren zijn.&;

Antoine Houtsma (Joe Public): &;Mooi om voor de "Netflix voor de voetballiefhebber" de communicatie te mogen doen. We krijgen meer internationale opdrachten. Eerder wonnen we ook al het Europese Bertolli-account.&;

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie