Vice en 22tracks halen de banden verder aan

Strategisch partnership tussen muziekplatform en mediabedrijf moet resulteren in versnelde groei in Europa.

De commerciële samenwerking wordt uitgebreid en zal zich ook meer richten op creativiteit en marketing. Thijs Boon, ceo van : &;22tracks heeft zich ontwikkeld tot een sterk merk dat inhoudelijk goed aansluit bij Vice. Het netwerk van 22tracks, het platform zelf en de invloed binnen haar doelgroep bieden voor beide partijen kansen om versneld verder te groeien.&;

In januari kondigde  al aan voor hun festival, 22fest, evenementenorganisator . Het intensiveren van de samenwerking met Vice is volgens oprichter Gilles de Smit een logische vervolgstap. &;Vice heeft bewezen een groot en jong publiek van over de hele wereld aans te preken en die ervaring gaan ze met ons delen. Hierdoor kunnen we versneld onze ambities verwezenlijken en nog meer artiesten, muziekliefhebbers en adverteerders op een relevante manier aan elkaar koppelen.&;

Mede-oprichter Vincent Reinders vult aan: &;Juist in deze met algoritmes aan elkaar verbonden wereld, hebben mensen nog steeds behoeft aan muzikale curatoren en gidsen die je de weg wijzen. Een mooi voorbeeld van een inhoudelijke samenwerking gaat over een speciaal  kanaal dat in de steigers staat.&;

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie