Verse & gezondere producten zorgen voor omzet stijging bij McDonald’s

De service en producten zullen komende jaren worden gepersonaliseerd

De Telegraaf meldt dat de cultuurverandering bij McDonald’s, het aanbieden van verse en gezondere producten, voor betere omzetcijfers zorgt. De omzet nam toe met 3,4 procent tot ruim 673 miljoen euro en nam het aantal klanten steeg met 1,8 procent.

Manu Streijaert, algemeen directeur van McDonald’s Nederland zegt dat de omzet ook dit jaar zal groeien.

Open dag

Stijaert meldt aan De Telegraaf dat dit weekend 100 filialen hun deuren zullen openen voor consumenten om achter de schermen te zien welke producten en ingrediënten er worden gebruikt. Want bij een modern restaurant horen niet alleen gezonde producten maar ook openheid, meent hij.

Het is volgens hem zaak om niet alles bij het oud vuil te zetten als je als merk wilt veranderen. ‘Je moet je sterke kanten behouden en dat is een goede prijs/kwaliteitverhouding, gemak, snelle bediening en een ruime openingstijd en voedsel aanbieden voor elk moment van de dag.’

Zelf hamburger samenstellen

Het is bedoeling dat binnen enkele jaren bij de filialen de producten en service gepersonaliseerd zijn, bijvoorbeeld dat mensen zelf hun hamburger kunnen stellen.

Bron:  

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie