CD- en DVD-verkoper Van Leest, onderdeel van de Free Record Shop Holding en vorig jaar door Elsevier Retail uitgeroepen tot beste winkelketen van Nederland op het gebied van entertainment, meldt de voorgenomen samenwerking binnen de MultiMedia-afdelingen.
Vanaf 1 september aanstaande zal Van Leest de MultiMedia-afdelingen van de negen grootste Bijenkorf warenhuizen gaan exploiteren onder de naam "Bijenkorf MultiMedia ? powered by vanLeest".
Volgens Edo Beukema, inkoopdirecteur de Bijenkorf, is de inkoop van multimedia de laatste jaren steeds sneller geworden en vereist daardoor een zeer specialistische aanpak.
Helemaal zeker is het blijkbaar nog niet, want Van Leest meldt dat over de voorgenomen samenwerking advies is gevraagd aan de Bijenkorf Ondernemingsraad.
Deze samenwerking past in de strategie van Maxeda-topman Tony DeNunzio, die shops-in-shop ziet als een belangrijke manier voor de warenhuizen van het voormalige VendexKBB om verder te groeien.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!