Van Gogh Museum en Selmore signeren contract op canvas

Nieuw 'Guiding Idea' wordt 'meer dan klassieke merkcampagne'

Portret Vincent van Gogh, van Paul Gauguin

Het Van Gogh Museum tekent voor een nieuwe samenwerking met Selmore. En met een knipoog naar de schilder vindt signering plaats op canvas. Selmore wordt de komende jaren verantwoordelijk voor de merkstrategie en de ontwikkeling en uitwerking van de merkcommunicatie en -activatie.

Foto: Adriaan Dönszelmann (Van Gogh Museum) en Ajan Froeling (Selmore)

Selmore is al bezig met de ontwikkeling van een nieuw Guiding Idea voor het Van Gogh Museum.  Een verbindend en sturend merkidee dat ruimte geeft aan alles wat het museum onderneemt: van evenement tot lezing, van academy tot atelier, van lokale tentoonstelling tot internationale experience. 

&;Vanuit dat nieuwe Guiding Idea gaan we bijzondere creatieve projecten uitvoeren. Niet alleen in Nederland maar ook wereldwijd. Het wordt in ieder geval meer dan een klassieke merkcampagne&;, aldus Anja Froeling, head of account & operations van Selmore.

Adriaan Dönszelmann, zakelijk directeur Van Gogh Museum, over Selmore: &;Het is een van onze voornaamste taken om voortdurend kennis en inspiratie aan een wereldwijd miljoenenpubliek over te dragen. In de nieuwe merkuitingen wordt zichtbaar dat het Van Gogh Museum een levend museum is. Zoals ook Van Gogh nog steeds leeft in de hoofden en harten van liefhebbers over de hele wereld.&;

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie