Van Engelen, Smit en De Bruyne bij Koffiedik Kijken 2016

Erik van Engelen van Eneco, Jacqueline Smit van TMG en Tom de Bruyne van Sue spreken 7 januari op Koffiedik Kijken 2016, hét nieuwjaarsevenement voor de marketingcommunicatiebranche.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

is en . Hij wordt geroemd om zijn consistente aanpak, voorbeeldfunctie en lef.

begon 1 november als . Daarvoor was zij als ceo van 538 Group mede verantwoordelijk voor de digitale transitie van het radiobedrijf.

In 2013 werd zij verkozen tot ‘Cross Media Vrouw van het Jaar’.

is mede-oprichter, creative director en partner van Sue Amsterdam. Als columnist van Tijdschrift voor Marketing, blogger en publicist in Adformatie en als spreker levert hij veelvuldig een belangrijke bijdrage aan het vakinhoudelijk debat, vooral als het gaat over ‘slimme marketing voor een online publiek’.

De drie prominenten delen hun visie en geven voorspellingen voor 2016. Naast de winnaar van het Gouden Koffiekopje 2015 worden ook de winnaars bekend gemaakt van de, de lijst van 100 vakgenoten die in 2015 het verschil maakten.

Het evenement, waar jaarlijks zo’n 400 mensen op afkomen en dat wordt georganiseerd door IAA en Adfo Groep, is op 7 januari in het KIT Tropeninstituut, Mauritskade 63 in Amsterdam.

De inloop is om 15.30 uur, het programma start om 16.00 uur en wordt afgesloten met de Nieuwjaarsborrel.

Wie volgen Mark Woerde van Lemz, Barbera Wolfensberger van tegenwoordig TMG en Ruud de Langen van Mindshare Nederland op als de nummers 1,2 en 3 in de Adformatie100 en wie wint het : Mark Woerde van Lemz, Matthijs Moeken, (destijds) van Jumbo, Ashley Vinson van Twitter of Willem-Albert Bol van De Persgroep Nederland?

.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie