Erik van Engelen is Directeur Consumenten van Eneco en Marketeer of the Year 2015. Hij wordt geroemd om zijn consistente aanpak, voorbeeldfunctie en lef.
Jacqueline Smit begon 1 november als Commercieel Directeur van TMG Landelijke Media. Daarvoor was zij als ceo van 538 Group mede verantwoordelijk voor de digitale transitie van het radiobedrijf.
In 2013 werd zij verkozen tot ‘Cross Media Vrouw van het Jaar’.
Tom de Bruyne is mede-oprichter, creative director en partner van Sue Amsterdam. Als columnist van Tijdschrift voor Marketing, blogger en publicist in Adformatie en als spreker levert hij veelvuldig een belangrijke bijdrage aan het vakinhoudelijk debat, vooral als het gaat over ‘slimme marketing voor een online publiek’.
De drie prominenten delen hun visie en geven voorspellingen voor 2016. Naast de winnaar van het Gouden Koffiekopje 2015 worden ook de winnaars bekend gemaakt van de Adformatie100, de lijst van 100 vakgenoten die in 2015 het verschil maakten.
Het evenement, waar jaarlijks zo’n 400 mensen op afkomen en dat wordt georganiseerd door IAA en Adfo Groep, is op 7 januari in het KIT Tropeninstituut, Mauritskade 63 in Amsterdam.
De inloop is om 15.30 uur, het programma start om 16.00 uur en wordt afgesloten met de Nieuwjaarsborrel.
Wie volgen Mark Woerde van Lemz, Barbera Wolfensberger van tegenwoordig TMG en Ruud de Langen van Mindshare Nederland op als de nummers 1,2 en 3 in de Adformatie100 en wie wint het Gouden Koffiekopje 2015: Mark Woerde van Lemz, Matthijs Moeken, (destijds) van Jumbo, Ashley Vinson van Twitter of Willem-Albert Bol van De Persgroep Nederland?
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!