Er kwamen 484 stemmen binnen en een meerderheid van 64 procent zegt: 'Ja, het is een geweldige actie.'
36 procent zegt: 'Nee, een actie van niks.'
Ik was gisteren nog even met mijn zoon van 10 bij de AH (hij wilde mee want hij wilde een smurf). Daar hingen groepjes kinderen bij de kassa's rond om elke smurf zonder eigenaar te kapen.
We kochten voor slechts 9 euro, ik overwoog toen om nog maar snel een fles wijn aan te schaffen om die 15 euro te halen.
Heb het toch niet gedaan en de cassiere zag de teleurstelling van mijn zoon en hij kreeg zijn smurf. Mooi. En het geeft aan hoe het werkt.
AH doet goede zaken, bericht GfK dan ook.
Ruim 70.000 extra gezinnen met kinderen bezochten vorige week Albert Heijn. Dat blijkt uit cijfers van marktonderzoeksbureau GfK, die vandaag zijn gepubliceerd.
De totale omzet van de supermarkten kwam in februari uit op 2,79 miljard euro, 7,9 procent meer dan een jaar eerder. Het gemiddelde bedrag op de kassabon steeg met 6,4 procent naar 21,55 euro.
Aldi en C1000 zagen hun klantenkring vorig jaar slinken. De overgenomen winkels uit de Laurus-inboedel, de voormalige Edah- en Konmarwinkels, doen het onder hun nieuwe bazen goed. Zij zagen hun klantenkring in 2007 fors toenemen.
Albert Heijn en discounter Lidl kregen ook meer klanten. De klanten van Albert Heijn zijn bovendien trouw.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!