Het platform biedt bedrijven de mogelijkheid hun zichtbaarheid op Twitter te vergroten door campagnes te creëren, te meten en verder te optimaliseren.
In april 2013 werd Twitter’s advertentieplatform al opengesteld voor kleine en middelgrote bedrijven in de Verenigde Staten. Sindsdien hebben duizenden bedrijven de campagnemogelijkheden op Twitter gebruikt om met bestaande en nieuwe klanten in contact te treden. Het self-service platform is erop gericht bedrijven aan de slag te helpen met de verschillende advertentiemogelijkheden van Twitter, zoals promoted Tweets en promoted accounts. Bedrijven in het midden- en kleinbedrijf kunnen nu op eenvoudige wijze het bereik van hun campagnetweets optimaliseren.
Marc de Vries, Country Manager Twitter Benelux: ‘We hebben enorm uitgekeken naar de lancering van het online self-service platform. Het inzetten van de uitgelichte producten verhoogt het bereik op Twitter. Ook kleine en middelgrote bedrijven kunnen met behulp van dit self-service platform nu zeer gericht campagne voeren onder de door hun gekozen doelgroepen.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!