De live feed komt zowel op Digital Out of Home-schermen als in de online display advertising van de luchtvaartmaatschappij. Daarbij telt een teller af met het daadwerkelijk beschikbare aanbod. In totaal heeft de lowcost airline 40 duziend lastminute tickets beschikbaar voor onder 60 euro, naar bestemmingen in bijvoorbeeld Griekenland, Spanje en Portugal.
Om dit te kunnen doen, heeft Transavia de boekingsystemen rechtstreeks gekoppeld aan de digitale billboards. De campagne gaat morgen van start en is dat gedurende twee weken te zien op digitale schermen op de grote stations in en rond Amsterdam, op Den Haag CS, Rotterdam CS, Eindhoven CS en op zestien metrostations in Amsterdam en Rotterdam.
Transavia werkt voor dit project nauw samen met Kokoro, DQ&A, MEC, nGage Media en CS Digital. 'Deze manier van aanbieden past in onze ambitie om de best betaalbare en meest toegankelijke luchtvaartmaatschappij van Europa te worden,' zegt Paul de Raad, hoofd Marketing en e-commerce van Transavia.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!