Tonie Broekhuijsen verlaat Sanoma na 30 jaar trouwe dienst

De laatste 3,5 jaar werkte Broekhuijsen als creative director digital content bij Sanoma Digital.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Tonie Broekhuijsen startte zijn loopbaan bij Libelle, dat toen nog uitgegeven werd door Uitgeverij Spaarnestad. 30 jaar later verlaat hij Sanoma. 

Broekhuijsen zegt over zijn vertrek tegen Villamedia: &;Nu het Dynamic Content Platform functioneert, wil ik graag mijn neus buiten de deur steken. Toen ik dertig jaar geleden tijdens mijn eerste maand bij Libelle op een receptie stond om afscheid te nemen van een medewerker, die 40 jaar voor Spaarnestad had gewerkt, dacht ik: "Dat dus nooit". Toegegeven, ik ben langer blijven hangen dan ik toen had kunnen vermoeden. Nu is het voor mij tijd om mijn eigen weg te gaan.&;

Broekhuisen werkte voor veel verschillende titels in zijn &;Sanoma-tijd&;, waaronder Libelle, Beau Monde, Margriet en AutoWeek. De afgelopen 3,5 jaar was Broekhuijsen werkzaam als creative director digital content bij Sanoma Digital.

Bron: Villamedia

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie