Premium

Telfort start serie over de voordeeleconomie

Televisiemaker Frank Evenblij en schrijfster Martine de Jong duiken voor de telecomprovider in het succes van de deeleconomie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Aan de economische crisis deelt men voornamelijk negatieve eigenschappen toe. Maar juist in momenten van somberheid, ontstaan er vaak bijzondere initiatieven. Neem bijvoorbeeld de voordeeleconomie, waarin alles draait om delen.

Frank Evenblij en Martine de Jong gaan ieder op hun eigen manier op bezoek bij succesvolle initiatieven als Peerby.nl, Croqqer.nl, Snappcar.nl en Thuisafgehaald.nl. Hun ervaringen delen ze op de van Telfort.

Reclamebureau is verantwoordelijk voor de campagne en inmiddels zijn de eerste ervaringen van Evenbij en De Jong te zien op de blog.

Evenblij op bezoek bij Snappcar:

Credits
Bureau: N=5

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie