Snakeware wil met de vernieuwde merkstrategie de stap zetten naar ‘focus op unieke digitale ervaringen’.
Onderdeel van deze 'verscherpte' focus is het Snakeware Experience Center dat op 1 februari zijn deuren zal openen, bij het hoofdkantoor van Snakeware. Het Experience Center moet geïnteresseerden laten zien wat er mogelijk is op gebied van technologie, software, data en de combinatie van deze drie.
Daarnaast worden er workshops gegeven, krijgen bezoekers inzicht in privacy en security-vraagstukken en zal er op themabasis meerdere keren per jaar een open avond worden georganiseerd.
‘Wij hebben de middelen die nodig zijn om het Experience Center zo vorm te geven dat het heel eenvoudig is om zowel op een vaste, als tijdelijke locatie ingezet te kunnen worden’ stelt Ate van der Meer, marketing & sales director Snakeware. ‘Praktisch voor beurzen, maar zeker ook voor een bezoek op locatie, want wij komen graag naar onze opdrachtgevers toe. Ook dat hoort bij Experience like no other’, sluit Van der Meer af.
De introductiecampagne van het vernieuwde Snakeware start eind januari.
Credits
Bureau: Snakeware
Concept : Ate van der Meer
Art Director : Jan Hein Plinsinga
Creatie: Susan Brakels
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!