'De groothandel van de toekomst', zo noemde vestigingsdirecteur Marc van Herk de nieuwe winkel die vandaag in Maastricht geopend werd in het bijzijn van burgemeester Onno Hoes en verschillende Nederlandse en Belgische Michelinsterrenkoks.
De winkel, die een oppervlakte heeft van 14.000 vierkante meter en een assortoment van ruim 45.000 artikelen, moet 'een totaalbeleving in food' gaan bieden. De winkel in Maastricht is de eertse vestiging van een nieuwe generatie Sligro-winkels, intern ook wel 'Sligro 3.0' genoemd. Het nieuwe winkelconcept moet de komende jaren het voorbeeld worden voor de doorontwikkelingen van andere Sligro-vestigingen in Nederland.
Behalve voor zo'n 5000 nieuwe producten, een Barristacorner, een Spice Market en een uitgebreide nieuwe Vleesafdeling, kunnen horecaprofessional vooral terecht voor advies en service in de nieuwe vestiging. In de maanden voorafgaand aan de opening zijn Sligro-professionals getraind om hun kennis te verbreden, zodat alle culinaire vragen van klanten kunnen beantwoorden. Ook op het gebied van bedrijfsvoering en ondernemen kunnen horecaprofessionals advies inwinnen. Zo kan bij experts advies worden ingewonnen over het samenstellen van een rendabele menukaart of het opstellen van een drank- en wijnkaart.
De eerste Sligro-vestigingen die in navolging van Maastricht opnieuw ingericht zullen worden zijn die in Gouda, Den Haag, Eindhoven, Enschede en Veghel.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!