Seelen volgt Michel Frank op, die per juli 2010 zijn functie neerlegt. De nieuwe manager wordt eindverantwoordelijk voor Magna Global Nederland en zal zich in die functie primair richten op het verder uitbouwen van Magna als geheel en de contractonderhandelingen met betrekking tot tv en radio voor de Magna-klanten in het bijzonder. Seelen was vanaf 2003 werkzaam bij de Ster, de laatste 5 jaar als salesmanager televisie, radio en internet. Michel Frank stond sinds december 2006 aan het hoofd van Magna. Hij zal zich de komende maanden beraden over zijn verdere toekomst. Hein Asser - buying director Magna – blijft binnen Magna Global Nederland verantwoordelijk voor de inkoop en onderhandelingen van alle overige media. Magna Global Nederland was 6 jaar geleden de eerste gecombineerde inkoop- en onderhandelingsunit van Nederland en behartigt de belangen van de IPG mediabureaus Initiative, Universal Media, BrandConnection en digilogue. Daarnaast hebben de onafhankelijke mediabureaus Mediaxplain en Media Balance zich bij Magna aangesloten.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!