De redactie vindt dat ook op blogs bezoekers willen zien of postings uit commerciële motieven een plek krijgen.
En dat er dus een strikte scheiding moet zijn tussen redactie en commercie. Gelukkig was 57 procent van de 85 stemmers het met ons eens.
30 procent zegt echter dat Bloggers ook moeten leven en er dus bij een blog veel meer kan dan bij traditionele media. Het publiek is ook verstandig genoeg om de reclame te identificeren, vindt deze groep.
13 procent vindt de discussie een achterhoede gevecht. Sommige bloggers worden betaald door bedrijven en maken daar niet eens melding van. Geen haan kraait er naar.
Mmm?.57 procent is voor de scheiding redactie/commercie en 43 procent vindt dat dus niet nodig.
Wellicht zijn we ouderwets, maar we vinden dat bezoekers niet met vermomde commerciële boodschappen lastig gevallen moeten worden. Dus we blijven waakzaam.
Er staat nu weer een nieuwe poll links onder op deze pagina. Over de plannen van het kabinet voor de publieke omroep. Stem!
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!