SAP neemt behavioral marketingbedrijf SeeWhy over

SAP neemt SeeWhy over. SeeWhy richt zich op behavioral target marketingproducten uit de cloud.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Organisaties gebruiken het om het bezoekersgedrag op hun website vast te leggen, zodat zij kunnen bepalen wat de specifieke interesses van deze bezoekers zijn. Vervolgens kunnen zij door gepersonaliseerde marketingacties de klantbetrokkenheid beïnvloeden

Volgens SAP is SeeWhy een belangrijke toevoeging aan de enterprise solutions van SAP: ‘Doordat steeds meer consumenten online winkelen, is een omnichannelstrategie noodzakelijk. Om de consument te bereiken en klantcontacten te onderhouden, moeten zij meerdere kanalen geïntegreerd naast elkaar inzetten. Denk hierbij aan een fysieke winkel, e-commerce, m-commerce en social media’, aldus SAP. De behavioral marketingoplossingen van SeeWhy initiëren real-time 1-op-1 marketingcampagnes. Hierbij wordt gebruikgemaakt van e-mail en reclame via de computer, mobiele telefoon en sociale kanalen. Het bedrijf richt zich hierbij op het individuele klantgedrag, zodat er minder ‘ruis’ ontstaat bij de reclame.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie