Samsung Nederland presenteerde onlangs de Live Commerce-stream waarin de nieuwe smartphones centraal stonden; de Galaxy A52 en de A72. De uitzending bestond uit een combinatie van een live-show, online-interactie met consumenten en e-commerce. De show, die gepresenteerd werd door Veronica van Hoogdalem, is ontwikkeld en geproduceerd door Cheil in samenwerking met Lukkien. Speciale gast van de uitzending was radio-dj Bram Krikke.
Het was Jaydee Lunes, product specialist bij Samsung, die aanwezig was voor de product-uitleg terwijl Qmusic's Krikke op eigen, ‘bekende wijze’ liet zien hoe hij met de telefoons video’s en Instagram creaties maakt.
Innovatie
Gerben van Walt Meijer, marketing manager mobile bij Samsung Nederland claimt dat innovatie in de kern zit van het merk Samsung terwijl de mens centraal staat. ‘Dat geldt voor de producten die we maken en de diensten die we als organisatie bieden. Ook in retail zijn we altijd bezig met innoveren. Deze Live Commerce stream is daar een goed voorbeeld van.’
'Live Commerce in opkomst'
Budi Gonzalez de Chaves, managing director bij Cheil Benelux geeft te kennen dat Live Commerce enorm in opkomst is. ‘Vorig jaar was de geschatte omzet in China, de bakermat van Live Commerce, 124 miljard euro. In Live Commerce komen veel facetten samen die we met Cheil te bieden hebben: onze creatieve kracht, onze retail kennis en de innovatieve slagkracht van ons digital team.’
Bekijk de show hier.
Lees ook: Samsung fileert Apple: 'Think Bigger'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!