Rommelige winkels en marketeers zonder enig besef van schoonheid...

Kreeg een mailtje van Mariette Sedee met een heuse hartekreet:

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Beste molblog en vooral beste marketeers,

Ik heb een vraag.

De manier waarop grote winkelketens zich presenteren (AH, Kruidvat, Action, Scapino, Dirk vd Broek, Blokker etc.) met dichtgeplakte etalages, grote dozen langs de ramen, lelijke en schreeuwende kleuren, overal een troep, die het liefst buiten wordt uitgestald, zorgt voor verloedering van de openbare ruimte en vertelt de klant:

'wij willen je geld, dus kom kopen maar verder kan ons je leefomgeving niet schelen.'

Ik begrijp best dat men winst wil behalen maar ik vind dat men de morele plicht heeft om de openbare ruimte zo mede in te richten dat het fijn is voor mensen om er te wandelen en te verblijven.

Vraag; wie zijn die marketeers zonder enig besef van 'schoonheid' met een absoluut dedain voor het winkelend publiek en de inwoners van de gemeente waar de filialen zijn gevestigd?

vriendelijk groet,

Mariette Sedee

Ja, geef daar maar eens antwoord op...

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie