Robert ten Brink duikt op in Lidl-kerstcommercial

De supermarktketen sluit feestdagencampagne af met ‘All You Need Is Love’-commercial.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De campagne werd ontwikkeld door .

Eerder dit jaar begon Lidl zijn feestdagencampagne met een Facebook-oproep. Lidl-fans konden zich aanmelden voor opnames om het assortiment Delicieux-gerechten te komen proeven. In totaal hebben 700 fans zich aangemeld, met twee &;Feestelijk Genieten&;-commercials als resultaat.

Daarnaast mochten fans de wens uitspreken wie ze deze kerstdagen graag bij elkaar wilde brengen. Om de campagne op gepaste wijze af te sluiten, werd de mooiste inzending in de laatste commercial verrast met een bezoek van All You Need Is Love-presentator Robert Ten Brink

‘Kerst is het moment om samen te zijn en te genieten van elkaars gezelschap’, stelt Christine Braun, woordvoerder bij Lidl. ‘Dat kom in de eerste twee commercials naar voren, maar in de derde commercial zijn we nog een stap verder gegaan’.

Naast de drie tv-commercials bestaat de feestdagencampagne uit proefsessies in de winkels, radio-spots, instore-uitingen, abri’s, folders, online ads en een non-spot samenwerking met RTL voo de ‘All You Need is Love’-kerstspecial.

De laatste feestdagenspot van Lidl is vanaf vandaag online en op televisie te zien.

Credits
Bureau: ETCETERA
Verantwoordelijk vanuit Lidl: Erik Hogenboom, Jorieke de Vries, Anniek Evers
Creatie: Raymond van Schaik, Massimo van der Plas
Strategie: Paul van Kuilenburg
Account: Irene Harte
RTV: Marieke Prette
Regisseur: Erik Lieshout
Productie: Lenny Venema
DOP: Gabor Deak
Geluid: TopFormat
Offline editor: MRTN!
Online & Grading: Reinier @ stereomatrix en The Ambassadors
Magazine en instore: Studio DIN
Productie &;Behind the scenes’: Edwin Stevens
Non-spot: Endemol / RTL
Media: Zigt

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie