Robert Bohemen treedt per 1 februari toe tot de directie van Blokker B.V. als directeur formule & marketing.
Met deze benoeming verwacht Blokker de positionering en de uitrol van de vernieuwde winkelformule van Blokker te versnellen. Bohemen gaat ook het veranderingsproces en de omnichannelstrategie binnen Blokker mede verder vormgeven.
Robert Bohemen, nummer 20 in de lijst Beste Marketeers van Nederland en in 2013 genomineerd als Beste Marketeer, werd bekend is in zijn rol als Chief Marketing Officer bij de Bijenkorf.
Daar werkte hij de laatste acht jaar succesvol aan de strategie naar 'Premium Experience'. Daarnaast heeft hij bij de Bijenkorf gewerkt aan digitalisering van de klantuitingen, CRM en brandactivatie door introductie van events, Privilege Membership en winkelbeleving.
Voor de Bijenkorf werkte Bohemen onder andere voor Vodafone als General Manager Brand & Marketing Communications en daarvoor als Europees Marketing & Communicatie Manager voor Hewlett-Packard.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!