Retailreclamebureau Li Moon richtte Pop-Up Professionals op als zusteronderneming om retailers te helpen kosten te besparen. Afgelopen jaar zette Li Moon de eerste dtp-pop-up studio’s op bij drogisterijketen Dirx en slijterijketen DirckIII. Doel was om de stromen print- en winkelcommunicatie efficiënter te verwerken en zo een aanzienlijke kostenbesparing te realiseren.
Alexander Nijeboer, commercieel directeur van Li Moon: ‘Kostenbeheersing, flexibiliteit en efficiency zijn in retail erg belangrijk. Zo kwamen we op het idee om voor bulkproducties en tijdelijke projecten volwaardige dtp-studio’s met ervaren vormgevers in te richten bij retailers.’
Rik Groen, directeur van Dirx Drogisterijen, toont zich enthousiast in een persbericht van Li Moon. Het pop-up concept werkt voor Dirx optimaal, zegt hij: ‘Zo hebben we specialisten in huis zonder de zorgen van dagelijkse aansturing zoals werkvoorbereiding, directe personele aansturing en vervanging bij ziekte. Het werkt efficiënt en slagvaardig; daarnaast genereert het een enorme kostenbesparing.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!