Reclamemaker start creatief initiatief voor buurtkinderen

Michael Middelkoop (Achtung!) helpt met 'Wild Things' kinderen bij het maken van een professionele videoclip.

In vier dagen krijgen kinderen van 8 tot 13 jaar verschillende filmopdrachten en zijn zij regisseur van hun eigen videoclip voor een bekende artiest.

&;Ik hoop met een creatief vuurtje aan te wakkeren bij jonge kinderen van alle lagen en verschillende culturen kennis te laten maken met onze creatieve industrie&;, aldus , creatief en art director bij reclamebureau Achtung!. &;Er wacht een nieuwe generatie makers en wie weet helpt dit de grote verteller van morgen op weg.&;

Voor de eerste editie kregen buurtkinderen uit Amsterdam Nieuw-West de kans om videoclips te maken voor hiphopartiest Akwasi en Youtube-ster Teske de Schepper. &;Het is heel bijzonder om te zien hoe de kinderen echt alles zelf doen. Hun energie en inzet is aanstekelijk&;, aldus De Schepper over Wild Things.

De videoclips zijn samen met een kijkje achter de schermen te bekijken op de .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie