PressDoc wordt pr.co

Het Nederlandse PressDoc, dat bedrijven helpt bij verspreiding en analyse van persberichten, gaat in de VS voortaan door het leven als pr.co. De nieuwe naam moet de internationale aspiraties van het bedrijf ondersteunen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

PressDoc groeit hard laat het weten. Inmiddels komt bijna de helft van de omzet uit het buitenland. Amerika is daarbij de snelst groeiende markt, sinds mei 2013 is de omzet vanuit de VS verdubbeld.

De nieuwe naam pr.co ‘die de hele industrie omschrijft’ moet deze groei verder versterken. Naast de naamswijziging heeft pr.co ook een volledig nieuw design. Daarnaast wordt de dienstverlening verder aangepast met onder meer tools voor analyse.

Pr.co wil op termijn ook fysiek voet aan wal zetten in de Verenigde Staten. Het is op dit moment in New York voor de lancering van het nieuwe merk.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie