The Post Online en De Nieuwe Pers fuseren

De Nieuwe Pers gaat op in de website The Post Online. Door het samengaan van de digitale media-ondernemingen 'ontstaan verdere kansen voor groei'.De fusie zal medio september zijn afgerond.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

, een doorstart van dagblad De Pers, trok begin dit jaar internationaal aandacht door via een app en website persoonlijke abonnementen op journalisten mogelijk te maken. Dit systeem blijft behouden.

werd eind 2012 opgericht door Bert Brussen en Mark Koster als opiniërende nieuwssite. De website heeft nu naar eigen zeggen gemiddeld 260.000 unieke bezoekers per maand. Volgens Brussen zal The Post Online gaan experimenteren met betaalde artikelen.

Brussen en Koster houden in de nieuwe samenwerking de redactionele leiding over TPO, met Brussen als hoofdredacteur. Jan-Jaap Heij van DNP wordt uitgever.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie