Premium

Obvion vraagt in nieuwe campagne: Hoe wil jij wonen?

Hypotheekverstrekker Obvion ontvouwt een nieuwe communicatiestrategie en zoomt in op wat financieel wél mogelijk is.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Obvion introduceert vanavond een nieuwe tv-commercial en komt met de pay-off: ‘Hoe wil jij wonen?’ De tv-campagne is onderdeel van de nieuwe communicatiestrategie. In de campagne staan woonvragen van consumenten centraal. Verbouwen of verhuizen? Mijn huis energiezuinig maken of toch niet? Mijn Huis aanpassen zodat ik er langer kan blijven wonen of toch niet? 

De eerste commercial zoomt in op naar wat financieel eventueel wél mogelijk is. &;De heersende teneur is één van "Er is niks meer mogelijk”, waardoor consumenten onnodig hun woondromen uitstellen. Obvion wil laten zien dat door anders naar zaken te kijken, je soms nieuwe invalshoeken of mogelijkheden ziet. Verbouwen in plaats van verhuizen, of je hypotheek meenemen bijvoorbeeld.




De campagne is ontwikkeld door Eigen Fabrikaat.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie