NOISE Amsterdam heeft Demian LaVigne (foto boven) en Desmond Lissone aangesteld als creatieve directie en lid van het MT. Het team komt over van international boutique agency Khanna \ Reidinga waar ze onder andere Diageo Nederland binnenhaalden en de global accounts Hi-Tec Sports en Magnum Boots.
'K\R was een heerlijk creatieve speeltuin', zegt Demian LaVigne, 'en we zijn Rikki (Khanna) en Hesling (Reidinga) dankbaar dat we daar deel van uit hebben mogen maken. Maar nu is het tijd voor ons om zelf nog meer te gaan ondernemen.'
Dat is volgens Desmond Lissone meteen ook de voornaamste reden voor de overstap. 'Bij NOISE en de daaraan aanverwante bedrijven heerst er een doelgerichte ondernemersmentaliteit, waarbij slimme, veelal digitale creativiteit wordt ingezet om businessresultaten te behalen.'
Mede-eigenaar en oprichter Marcel Wortel denkt in LaVigne en Lissone gevonden te hebben wat NOISE zocht, namelijk 'ondernemers die én onze zakelijke ambitie begrijpen én de creatieve executie naar een nog hoger niveau kunnen tillen'.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!