Met de serie wil Monuta binnen het thema relevante, hedendaagse onderwerpen bespreekbaar maken.
Eerder commercials sneden onderwerpen aan als 'jongeren en rouw' en 'het verlies van een echtgenoot'.
Facebook
De nieuwe film gaat over social media. Het leven speelt zich steeds meer digitaal af en vrijwel iedereen heeft een Facebook, Twitter en/of LinkedIn-pagina. Waar we vaak niet aan denken is wat we moeten doen met alle social media als iemand overlijdt.
Daarom biedt Monuta op een speciale campagnesite een overzicht aan, van alle mogelijke digitale consequenties bij iemands overlijden.
De commercial is vanaf 27 oktober te zien op tv en online.
Credits
Bureau: N=5
Concept: Lukas van de Ven, Zwier Veldhoen
Strategie: Bastiaan Weers
Account: Nadine Marcar, Leonie van der Mark, Judith Lavalette
RTV Director: Christ Bloemheuvel
Productiemaatschappij: Caviar
Regisseur: Rogier Hesp
Producer: Rogier Dorant
DOP: Steve Walker
Editor: Godelinde Pollmann
Sound: The Ambassadors
Post Production: Captcha