Was 3es vroeger niet het merk van de losers? Op de middelbare school schaamde je je als je met een blikje 3es naar de meisjes loerde. Je was bij voorbaat kansloos.
Het was toch een beetje het B-merk van de frisdranken...je kon het voor 23 cent kopen in de supermarkt. Maar de echte merken waren toch andere...
Goed, Bavaria, de merkeigenaar, denkt daar vast anders over en heeft BrandNew Design opdracht gegeven tot een opfrisbeurt.
Het designbureau bericht: 'Met een vette knipoog naar vroeger revitaliseerde Brandnew design een nieuwe identiteit voor 3es frisdranken in blik, fles en sleeve. In de nieuwe identiteit zien we een nieuw logo, gebasseerd op de oude identiteit.
'Geheel in de sfeer van toen krijgen de smaken sinas, cola, cola light, cassis, ice tea, lemon en lime hierdoor niet alleen eigenheid en standout, maar ook wordt op aantrekkelijke wijze de smaakvariant gecommuniceerd.'
Is het genoeg? Wordt het merk nog wel ergens verkocht?
Heeft er iemand nog een gevoel bij het merk?
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!