Nationale-Nederlanden stelt grote levensvragen aan Europeanen

Khanna\Reidinga en Czar willen laten zien dat NN luister en leert van klanten in heel Europa

Amsterdams bureau Khanna\Reidinga presenteert de tweede campagne voor de internationale verzekeraar NN Group (in Nederland bekend als Nationale-Nederlanden). Afgelopen maand lanceerde NN ‘’ en nu ‘The Big Questions’.

Vijf vragen aan 250 Europeanen
In deze campagne op sociale media onderzoekt het merk menselijke vraagstukken door vijf fundamentele vragen te stellen aan mensen in 12 Europese landen. Regisseur Kay Lindhout (CZAR) stelde de vragen aan 250 mensen. Dit zijn vragen als ‘wat maakt je gelukkig’ en ‘wat is de meest drastische beslissing die je ooit hebt genomen?’

Khanna\Reidinga’s opdracht was laten zien dat NN luistert en leert van klanten uit heel Europa. Dit is gebaseerd op het idee dat iedereen te maken heeft met dezelfde vragen, maar dat we allemaal verschillende antwoorden geven. Remco Barbier van NN Group: ‘De campagne laat zien hoe veel we gemeen hebben, en tegelijkertijd, hoe uniek ieder individu is.’

De campagne gaat deze week live in 10 Europese landen. 

Vraag 1: Wat maakt jou blij?

Vraag 4: Wanneer ben jij het meest geïnspireerd?

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie