Op MolBlog is er een die boven alles uitsteekt in dit opzicht: Marloes Wardenier schreef ruim een jaar geleden een stukje over de online winkel van H&M.
Sindsdien is het hard gegaan. Op dit moment van schrijven is er al 978.755 keer op dat stuk geklikt. Dat is niet alleen heel erg veel, het zorgt nog steeds voor veel traffic.
Elke maand komen er nog 40.000 of meer kliks bij. Met een beetje geluk halen we net voor de jaarwisseling het miljoen.
Een succesvolle posting haalt hier na verloop van tijd zo'n 40.000 tot 50.000 kliks. Maar boven de ton komen we doorgaans niet.
De verklaring? Dit stuk over H&M is al lange tijd heel goed vindbaar via Google. En H&M heeft het online-stuk zelf een tijdje genegeerd. Dus veel H&M-klanten hadden vragen die H&M niet beantwoordde.
Voor alle duidelijkheid: bij de meeste blogs krijgen alle stukken op de homepage er een "gelezen" bij als de pagina wordt geopend. Bij ons is het zo dat alleen de eerste drie op de startpagina dat krijgen. Voor alle andere stukken geldt dat ze echt moeten worden geopend voordat er geteld wordt.
De meest bezochte posting uit 2007 ging overigens ook over H&M. Stephan Fellinger schreef hem.
In totaal haalde deze posting tot nu toe 45.988 kliks.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!