Schreuder en Stalenhoef krijgen de verantwoordelijkheid voor de creatieve labels van Publicis One, primair op Leo Burnett en Publicis. Ook is er een directe samenwerking met DigitasLBi.
Publicis One-directielid Dirk van den Bosch zegt: 'We zijn op zoek gegaan naar een veelbekroond team dat kan omgaan met de snelle verandering in ons vak en ook de pure creativiteit voorop stelt. Daarnaast hoop je natuurlijk altijd stiekem op een dosis ondernemerschap bij onze key mensen. Mischa en Ramon hebben zich daarin allemaal ruimschoots bewezen en zijn daarnaast nieuwsgierige bruggenbouwers.'
Schreuder en Stalenhoef noemen Publicis One 'de toekomst van het vak'. 'Een plek vol triggers en innovatie, waar inspiratie van alle kanten komt. Het is heel spannend om daar een sturende creatieve rol in te gaan vervullen.'
Publicis One in Nederland
Met de benoeming van de twee krijgt Publicis One Nederland steeds meer vorm. Het werd vorig jaar gepresenteerd als 'House-of-Brands' met alle merken onder één dak. Eind vorig jaar kwam Gert Jan Timmer al over van TBWA\Neboko.