Microsoft zet gorilla in

Microsoft heeft in de VS zijn vizier op het MKB gericht en komt met verschillende marcom-acties, waaronder een rich media-uiting en een competitie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De rich media-uiting (van ene in een Gorilla-pak) moet kleine en middelgrote ondernemers over halen om Office Live pakketten af te nemen.

Michael Schultz, marketeer van dit pakket, zegt: 'Uitingen moeten nu wel heel erg innovatief en aansprekend zijn, om nog dezelfde conversie te kunnen halen als een paar jaar geleden. En het is een uitdaging om juist die mensen te bereiken die eigenlijk niet meer op uitingen (the same old, same old) klikken.'

De uiting is voor het Amerikaanse MKB, maar zouden jullie Nederlanders ook op klikken?

Microsoft heeft ook een competitie georganiseerd: '', waarin spelers 100.000 dollar kunnen winnen voor het beste businessidee.

Naast het geld ontvangt de winnaar de nodige software en krijgt hij een jaar lang de beschikking over een 'gratis winkelpui' in Manhattan. De wedstrijd moet het pakket Microsoft Office Accounting 2007 promoten en sluit 31 januari 2007.
(bron:)

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie