Unilever scoort traditioneel goed bij de San-jury’s. Dat is ook dit jaar weer het geval. Deze keer met 9 nominaties, voor Unox (4x) Blue Band, Becel, Dove, Axe en Waterspaarders.
Andere adverteerders die hoog scoren zijn Pon (Volkswagen en Porsche) en ING en Pon met 4, Hi en Telfort elk met 3 nominaties.
Bij de bureaus staat TBWA\Neboko weer bovenaan met 10. Ook goed doen de volgende bureaus het: JWT Amsterdam en N=5 met 9, DDB & Tribal Amsterdam en Etcetera met 6, FHV BBDO met 5 en Alfred International met 4.
De nominaties van TBWA/Neboko zijn voor Unox (4), Delta Lloyd (2), KPN, Tempo-Team, de Vuurwerk Campagne en Albert Heijn.
JWT heeft nominaties voor ING (4), Stichting Steun Emma Kinderziekenhuis AMC (2), Nationale-Nederlanden, Opel en Nestlé.
N=5 is genomineerd met Telfort (3), XS4All, Friesland Campina, Peijnenburg, Ministerie van Veiligheid en Justitie, Ministerie van Infratstructuur en Milieu en Sunweb.
9 NOMINATIES SAN ACCENT EXCELLENT
Budget Bejaardenhuis - Delta Lloyd - TBWA \ NEBOKO
#MORECRAP – Hi - FHV BBDO i.s.m. Mindshare, De Werkvloer, Buutvrij
Oranje is je helden omarmen, Oranje is ING - ING Nederland - JWT Amsterdam
Eurovisie - Centraal Beheer Achmea - Pool Worldwide
Pleistercampagne - Stichting Steun Emma Kinderziekenhuis AMC - JWT Amsterdam
Meedoen in de wereld hoeft niet duur te zijn.- Telfort - N=5
SWEETIE – Terre des Hommes Nederland – Lemz
Unox variatie – Unilever/Unox - TBWA \ NEBOKO
Volkswagen ‘Das Hund’ - Pon | Volkswagen - DDB & Tribal Amsterdam
De 105 Nominaties van de ingezonden campagnes staan straks op www.sanaccent.nl.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!