Media Rabo naar Initiative, C1000 en Mars blijven bij Kobalt

Rabobank heeft besloten haar mediabelangen grotendeels onder te brengen bij Initiative, C1000 en Mars blijven wel klant bij Kobalt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Mediaplanning, -buying en strategie van de Rabobank Groep gaan naar Initiative. Grafimedia en het Media Kennis Centrum van Kobalt zullen hun dienstverlening aan de bank voortzetten. Daarnaast verlengen na Heineken, Super de Boer en Ahold nu dus ook C1000 en Mars hun contract

met Kobalt. Ceo Marceline Beijer van Kobalt: 'Hiermee kiezen inmiddels vijf van de zeven ex-aandeelhouders van Kobalt voor behoud van een jarenlange relatie en daar zijn we trots op. Hiermee komt ook een eind aan een periode van onzekerheid die ontstond na de verkoop van onze organisatie in 2007.' Bert Kamp, Communication Channel Manager Rabobank Nederland: 'Met Kobalt hebben wij acht jaar een goede samenwerking gehad, echter de mediamarkt is zeer in ontwikkeling, net als ook de Rabobank Groep. Na acht jaar is het altijd goed om de relatie tegen het licht aan te houden. In de zorgvuldige selectie hebben wij in Initiative een, voor nu, passender mediabureau gevonden.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie