Na de eerdere campagne #LoveYourImperfections in 2015, lanceert Lexa.nl een vervolg waarin imperfecties nog meer worden benadrukt. De nieuwe campagne gericht op singles toont dat imperfecties – dingen waar we zelf niet trots op zijn – juist aantrekkelijk kunnen zijn.
De nieuwe campagne toont imperfecties die nog intiemer en minder zichtbaar zijn en ons juist uniek en aantrekkelijk maken. Het slapen met sokken aan, telefoonverslaafd zijn, vals meezingen onder de douche en een sloddervos zijn. Emiel Spies van Lexa.nl: 'Deze campagne gaat een stapje verder dan de campagne in 2015. We laten zien dat imperfecties persoonlijk en gênant kunnen zijn, maar tegelijkertijd maakt dit singles juist authentiek en dat moeten ze vooral laten zien.'
Afgelopen week waren er billboards in Amsterdam te zien met opvallende fouten, onder andere een designfout en een grote spelfout in de tekst. Door de discussie te starten over haar eigen imperfecties, vestigt Lexa.nl de aandacht op de lancering van de nieuwe campagne.
Voordat de campagne op tv te zien is, zal #LoveYourImperfections op verschillende social mediakanalen worden geladen. In de online video toont Lexa.nl de imperfecties van 4 singles: Peter en zijn sokken in bed, Thomas en zijn bierbuik, Laura die vals zingt en Emma de sloddervos. Deze online launch wordt gevolgd door tv-spots vanaf 1 juli. De #LoveYourImperfections campagne zal ook op verschillende digitale kanalen te zien zijn.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!