KPN ontvangt gouden Privacy Waarborg certificering

KPN heeft de Security Check van het Privacy Waarborg van DDMA doorlopen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

KPN heeft als eerste telecomprovider de Security Check van het Privacy Waarborg doorlopen.

Reclame
Met het gouden keurmerk kunnen consumenten op de websites en bij reclame-uitingen zien of bedrijven persoonsgegevens zorgvuldig en veilig gebruiken voor reclamedoeleinden.

DDMA
De check is volgens DDMA-voorzitter Henry Meijdam bedoeld als bewustwordingsinstrument. Het Privacy Waarborg is een initiatief van DDMA, de branchevereniging voor marketing. Het Privacy Waarborg ziet toe op eerlijk en zorgvuldig gebruik van consumentendata voor reclame en profileren.

Bewaartermijnen
De Security Check controleert hoe databeveiliging is ingericht op organisatorisch en technisch niveau. Dit wordt geanalyseerd met een aantal key-indicatoren als good governance, data-entry, toegangsbeveiliging en bewaartermijnen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie